Бъдете част от бъдещето!

Вие сте сред потребителите, които получават първи достъп до Sendera.

Започнете БЕЗПЛАТНО сега и развивайте уникалния проект „Безхартиено счетоводство“ заедно с нас.

Попълнете регистрационната форма по-долу и изтеглете Sendera на Вашия компютър.


P.S. Sendera за PC и Sendera App работят в синхрон, за да се превърнат в отличен помощник на съвременния счетоводител.

Как да започнете работа със Sendera в 7 лесни стъпки 👣:
  1. Инсталирайте Sendera на Вашия компютър.
  2. Регистрирайте се.
  3. Попълнете данните в настройки на Sendera. В полето папка изберете локацията, където желаете да се съхраняват получените файлове. Като бърз вариант изберете „Desktop“.
  4. Добавете фирма, за която ще получавате документи, от бутона “+” до полето търсене по ЕИК или директно през Вашия профил в https://sendera.bg през бутона “Добави фирма”.
  5. След първоначалното стартиране, ако не промените настройката за визуализиране в минимизиран режим, Sendera ще работи на фонов режим, като нейната икона ще бъде активна долу в дясно в лентата със задачи (Taskbar).
  6. Изтеглете приложението Sendera на Вашия телефон. Използвайте вече създадената регистрация за вход.
  7. Изпращайте и обработвайте документи, бързо и лесно както никога до сега!
Важно! Ако сте счетоводна къща и желаете Вашите клиенти да Ви изпращат документи за техните фирми, е необходимо да добавите всяка фирма във Вашия профил. Към всяка фирма следва да присъедините Служител/и или това са представители на фирмата Ваш клиент, които ще Ви изпращат документи. Всеки служител трябва да има отделна потвърдена регистрация. 

 

Насладете се!

Формата е неактивна! Извиняваме се за причиненото неудобство!