Система за електронен обмен, класификация и автоматично осчетоводяване на документи SENDERA

ОТ ХАРТИЕН ДОКУМЕНТ, ПРЕЗ КЛАСИФИЦИРАН ЕЛЕКТРОНЕН ФАЙЛ ДО ОСЧЕТОВОДЕН ДОКУМЕНТ ЗА СЕКУНДИ!

Снимате

Фактура, болничен, договор или друг документ, използвайки приложението Sendera, инсталирано на предпочитано мобилно устройство.

Изпращате

С едно натискане на бутон, документът е вече на компютъра на счетоводителя, разпределен в папката на съответната фирма, готов за обработка.

Обработвате

Със Sendera на Вашия компютър систематизирате получени файлове от различни източници на едно място. Класифицирате ги, правите справки и автоматично ги осчетоводявате.

SENDERA APP

ПРИЛОЖЕНИЕ ЗА МОБИЛНИ УСТРОЙСТВА С ANDROID и iOS


Снима и изпраща всякакъв тип документи

УДОБНО И МОДЕРНО

Инсталирате за секунди и без ограничения на произволно Android или iOS устройство.

БЕЗ ЗАБРАВЕНИ ФАКТУРИ

Съкращава времето за изпращане на физическите документи и предотвратява тяхната загуба.

ИЗПОЛЗВАТЕ ЛЕСНО

Правите снимка с натискане на един бутон или избирате от вече съществуващи файлове.

ОРГАНИЗИРАТЕ В ДВИЖЕНИЕ

Посочвате допълнителна информация за документа - вид и начин на плащане.

SenderaPhone

SENDERA PC

ПРОГРАМА ЗА КОМПЮТЪР ИЛИ ЛАПТОП С WINDOWS


Получава и класифицира документи, изпратени от мобилното приложение или от външни носители.

КРАЙ НА ХАОСА С ДОКУМЕНТИТЕ

Разполагате с удобни етикети за класифициране и прецизни филтри за търсене по периоди.

СКЪСЯВА ВРЪЗКАТА С КЛИЕНТА

Бърз начин за свързване с клиента, улесняващ оперативната работа и решаващ ежедневните казуси.

ВСИЧКО НА ЕДНО МЯСТО

Класифицирате всички документи от Sendera App, чат програми, e-mail, архиви, USB флаш памет.

ПОМОЩНИК В ЕЖЕДНЕВИЕТО

Осигурявате си изцяло дистанционен, спокоен и организиран начин на работа. Осчетоводявате автоматично документи за секунди.



Бързо и удобно, където и да сте

В Sendera разполагате с лесно и удобно меню, благодарение на което можете автоматично да осчетоводите документ буквално за 2-3 секунди.

След като изберете документ, натиснете бутона OCR и Sendera ще разпознае документа. Дори снимката да е с лошо качество, програмата ще извлече данните. 

Screenshot Sendera PC
Screenshot Sendera PC

Лесно и ефективно автоматично осчетоводяване

След като Вашата Sendera попълни автоматично данните от документа, ще ги видите горе вдясно на екрана. Изберете типа операция от падащото мено, програмата ще създаде автоматично и контировка за стоките и плащането. И документът е осчетоводен! Остава само да кликнете върху бутона в десния долен ъгъл, за да съхраните документа.

Sendera е интелигентна и се учи непрекъснато

Колкото повече използвате Sendera, толкова повече труд и време ще Ви спестява. Не само, че вече не е нужно да въвеждате ежедневно всички данни ръчно, но Sendera се учи непрекъснато. Когато обработи една фактура, данните от следващите ще се генерират автоматично и така операции, които извършвате непрекъснато, ще Ви доставят удоволствие, защото вече използвате безхартиено счетоводство.

Sendera for PC

ЗА КОГО Е SENDERA?

СЧЕТОВОДНИ КАНТОРИ

СЧЕТОВОДИТЕЛИ и СПЕЦИАЛИСТИ ТРЗ

АДВОКАТСКИ КАНТОРИ

ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ

За всички, които искат да получават бързо и лесно много документи от клиенти в удобен електронен вариант, да ги класифицират, обработват и осчетоводяват.

БЪДЕТЕ ЧАСТ ОТ БЪДЕЩЕТО!
РАБОТЕТЕ ЕФЕКТИВНО, МОДЕРНО, ЕКОЛОГИЧНО!

Счетоводство без Sendera

✖  Разходи за куриерски услуги за изпращане на документите всеки месец;

✖   Работа с физически документи;

✖   Забавяне в получаването и обработката на текущите документи;

✖   Необходимост от експорт и импорт от и към различни програми;

✖   Ръчно систематизиране на документите;

✖   Хаос сред физическите документи, които трябва да се подредят;

✖ Ръчно осчетоводяване на документи.

Счетоводство със Sendera​

✔   Всеки документ се снима и изпраща безплатно моментално;

✔   Изцяло електронен документооборот;

✔   Регулярно получаване на всички документи и обработка в срок;

✔   Екосистема между програмите;

✔   Автоматично разпределяне на документите по папки;

✔   Удобни етикети за класифициране и прецизни филтри за периоди;

✔   Автоматично осчетоводяване на документи.

НАШИТЕ КЛИЕНТИ СПОДЕЛЯТ

Sendera е вълшебна програма. Не знам как съм работила до сега без нея. Намалява времето за събиране на първичните документи и тяхната обработка на половина. Няма загубени фактури, няма грешки. Препоръчвам на всички!

team_3f@2x
Десислава
СЧЕТОВОДИТЕЛ

Обработката на документи по едно дело понякога е истинско предизвикателство. Sendera е перфектната система, която ми спестява много време за копирането на стотици страници за различните дела.

video_image
Йордан
СТАЖАНТ-ЮРИСТ