Система за електронен обмен и класификация на документи SENDERA

ОТ ХАРТИЕН ДОКУМЕНТ ДО КЛАСИФИЦИРАН ЕЛЕКТРОНЕН ФАЙЛ ЗА СЕКУНДИ!

Снимате

Фактура, болничен, договор или друг документ, използвайки приложение Sendera, инсталирано на предпочитано мобилно устройство.

Изпращате

С едно натискане на бутон документът е вече на компютъра на счетоводителя, разпределен в папката на съответната фирма, готов за обработка.

Обработвате

Със Sendera на Вашия компютър систематизирате получени файлове от различни източници на едно място. Класифицирате ги и правите справки.

SENDERA APP

БЕЗПЛАТНО ПРИЛОЖЕНИЕ ЗА МОБИЛНИ УСТРОЙСТВА С ANDROID и iOS


снима и изпраща всякакъв тип документи

БЕЗПЛАТНО И МОДЕРНО

Инсталирате за секунди, без ограничения на произволно Android или iOS устройство

БЕЗ ЗАБРАВЕНИ ФАКТУРИ

Съкращава времето за изпращане на физическите документи и предотвратява тяхната загуба

ИЗПОЛЗВАТЕ ЛЕСНО

Правите снимка с натискане на един бутон или избирате от вече съществуващи файлове

ОРГАНИЗИРАТЕ В ДВИЖЕНИЕ

Посочвате допълнителна информация за документа - вид и начин на плащане

SenderaPhone

SENDERA PC

ПРОГРАМА ЗА КОМПЮТЪР ИЛИ ЛАПТОП С WINDOWS


получава и класифицира документи, изпратени от мобилното приложение или от външни носители

КРАЙ НА ХАОСА С ДОКУМЕНТИТЕ

Разполагате с удобни етикети за класифициране и прецизни филтри за търсене по периоди

СКЪСЯВА ВРЪЗКАТА С КЛИЕНТА

Бърз начин за свързване с клиента, улесняващ оперативната работа и решаващ ежедневните казуси

ВСИЧКО НА ЕДНО МЯСТО

Класифицирате всички документи от Sendera App, чат програми, e-mail, архиви, USB флаш памет

ПОМОЩНИК В ЕЖЕДНЕВИЕТО

Осигурявате си изцяло дистанционен, спокоен и организиран начин на работа

Бързо и удобно, където и да сте

В Sendera, инсталирана на Вашия компютър, разполагате с удобно меню, в което се визуализират папки с имената на различните клиенти, които Вие задавате предварително.

Полезен номератор към всяка папка Ви показва колко са новите необработени файлове във всяка папка и колко са общо файловете в нея.

Снимките на документите се получават готови за обработка, за да не губите време в тяхното форматиране, обръщане или оразмеряване.

 

Screenshot Sendera Desktop
Screenshot Sendera PC

Превръща работата с документи в приятна задача

Разхвърляните хартиени документи с неясен статус са вече в миналото!

Към всеки документ може да изберете допълнително пояснение за вид (фактура, касова бележка, платежно нареждане, банково извлечение, дебитно известие, кредитно известие) от удобни бързи бутони и начин, по който е бил платен (не се прилага, в брой, с карта, по банка).

Филтрите на Sendera внасят ред и удоволствие от работата с множество документи. Задавате период и избирате тип на документите за всяка фирма, които желаете да визуализирате или обработите.

ЗА КОГО Е SENDERA?​

СЧЕТОВОДНИ КАНТОРИ

СЧЕТОВОДИТЕЛИ и СПЕЦИАЛИСТИ ТРЗ

АДВОКАТСКИ КАНТОРИ

ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ

За всички, които искат да получават бързо и лесно много документи от клиенти в удобен електронен вариант, да ги класифицират и обработват.

БЪДЕТЕ ЧАСТ ОТ БЪДЕЩЕТО!
РАБОТЕТЕ ЕФЕКТИВНО, МОДЕРНО, ЕКОЛОГИЧНО

Счетоводство без Sendera

✖  Разход за куриерски услуги за изпращане на документите всеки месец

✖   Работа с физически документи

✖   Забавяне в получаването и обработката на текущите документи

✖   Необходимост от експорт и импорт от и към различни програми

✖   Ръчно систематизиране на документите

✖   Хаос сред физическите документи, които трябва да се подредят

Счетоводство със Sendera​

  Всеки документ се снима и изпраща безплатно моментално

   Изцяло електронен документооборот

   Регулярно получаване на всички документи и обработка в срок

   Екосистема между всички програми

   Автоматично разпределяне на документите по папки

   Удобни етикети за класифициране и прецизни филтри за периоди

НАШИТЕ КЛИЕНТИ СПОДЕЛЯТ

Sendera е вълшебна програма. Не знам как съм работила до сега без нея. Намалява времето за събиране на първичните документи и тяхната обработка на половина. Няма загубени фактури, няма грешки. Препоръчвам на всички!

team_3f@2x
Десислава
СЧЕТОВОДИТЕЛ

Обработката на документи по едно дело понякога е истинско предизвикателство. Sendera е перфектната система, която ми спестява много време за копирането на стотици страници за различните дела.

video_image
Йордан
СТАЖАНТ-ЮРИСТ

АБОНАМЕНТНИ ТАКСИ

Започнете БЕЗПЛАТНО сега и бъдете част от уникалния проект „Безхартиено счетоводство“!

Sendera e нова система, която предстои да бъде развивана с шеметни темпове, за да предложи ненадминато удобство при обработката и автоматичното извличане на информация от хартиени документи. Предвидили сме гъвкави абонаментни планове, които пасват на нуждите на различни по големина счетоводни къщи, фирми и офиси.

Abonament 5.90

Планирани функционалности в Sendera:

Автоматично осчетоводяване на получените документи.

Обвързване на документ с шаблон за осчетводяване в Microinvest Делта Pro.

OCR (Optical Character Recognition) технология за електронно четене и извличане на данни.​

*Цената е без вкл. ДДС. **Безплатен абонамент до 01.10.2021 г.