Бъдете част от бъдещето!
Вие сте сред потребителите, които получават първи достъп до Sendera.
Започнете БЕЗПЛАТНО сега и развивайте уникалния проект „Безхартиено счетоводство“ заедно с нас.
Попълнете регистрационната форма по-долу и изтеглете Sendera на Вашия компютър.
P.S. Sendera за PC и Sendera App работят в синхрон, за да се превърнат в отличен помощник на съвременния счетоводител.
Как да започнете работа със Sendera в 7 лесни стъпки :
- Инсталирайте Sendera на Вашия компютър.
- Регистрирайте се.
- Попълнете данните в настройки на Sendera. В полето папка изберете локацията, където желаете да се съхраняват получените файлове. Като бърз вариант изберете „Desktop“.
- Добавете фирма, за която ще получавате документи, от бутона “+” до полето търсене по ЕИК или директно през Вашия профил в https://sendera.bg през бутона “Добави фирма”.
- След първоначалното стартиране, ако не промените настройката за визуализиране в минимизиран режим, Sendera ще работи на фонов режим, като нейната икона ще бъде активна долу в дясно в лентата със задачи (Taskbar).
- Изтеглете приложението Sendera на Вашия телефон. Използвайте вече създадената регистрация за вход.
- Изпращайте и обработвайте документи, бързо и лесно както никога до сега!
Важно! Ако сте счетоводна къща и желаете Вашите клиенти да Ви изпращат документи за техните фирми, е необходимо да добавите всяка фирма във Вашия профил. Към всяка фирма следва да присъедините Служител/и или това са представители на фирмата Ваш клиент, които ще Ви изпращат документи. Всеки служител трябва да има отделна потвърдена регистрация.
Насладете се!
Формата е неактивна! Извиняваме се за причиненото неудобство!